قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور حماسی مردم در انتخابات

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک و استاندار مرکزی به مناسبت حضور حماسی مردم شریف استان در انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صادر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در این پیام آمده است:

مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی، همواره در طول ۳۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت گسترده و فعالانه خود در تمامی صحنه های انقلاب بالاخص انتخابات، عزم و اراده و انسجام ملی خود را برای صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانده و استکبار جهانی و توطئه های شوم معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف خود مایوس ساخته و نشان داده اند که برای تحقق آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و ارزش های گرانسنگ نظام اسلامی در تمامی صحنه ها حضور موثری داشته و دستاوردهای انقلاب را به صاحبش حضرت ولی عصر(عج) خواهند سپرد.

حماسه به یاد ماندنی هموطنان عزیز در ۲۴ خرداد ماه برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزود.

دیروز سرزمین حضرت امام خمینی(ره) به فهم ، عشق و علاقه فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه بصیرت هوشمندی و عشق به میراث گرانبهای امام خود را به نمایش گذاشته و آخرین تیرهای رها شده توسط بدخواهان جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به خودشان برگرداند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان به عنوان خدمتگزاران مردم شریف استان، ضمن تقدیر و تشکر از شما مردم بصیر و ولایتمدار به مناسبت خلق این حماسه پرشکوه و به یاد ماندنی خاضعانه شکر و سپاس خویش را به درگاه ایزد منان برده و از او می خواهیم که ما را در مسوولیت خطیر خدمت به این مردم بی نظیر و با بصیرت یاری کند.

به نامزدهای ارجمند نیز که با حضور خویش تنور انتخابات را گرم نگاه داشته و با رعایت اخلاق انتخاباتی خدمتگزاران مردم را در برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه یاری کرده اند، خسته نباشید گفته و از تلاش های شبانه روزی آنان در کمک به شور و نشاط بیشتر انتخابات تشکر ویژه عرض می کنیم.

در پایان این پیام از همه کسانی که در این حماسه عظیم و انقلابی مشارکت داشته اند مخصوصا رسانه های گروهی، عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی قدردانی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.