توصیه‌های مهم رهبری در پای صندوق رأی

نکات انتخاباتی رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شرکت در انتخابات:
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ان‌شاءالله امروز ملّت ایران نشان خواهند داد که به معناى حقیقى کلمه، حماسه به وجود خواهند آورد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif توقّع بنده‌ى حقیر از ملّت عزیزمان این است که همه شرکت کنند؛ و توصیه میکنم که زود حضور پیدا کنند، تأخیر نیندازند – فى التّأخیر افات – یعنى همین اوّل صبح، در نیمه‌ى اوّل روز، نگذارند دیروقت بشود.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من به ۳۱ نفر براى شوراى شهر رأى دادم. البتّه بعضى از این حضرات را از نزدیک مى‌شناختم، بعضى را هم نمى‌شناختم، لکن اعتماد کردم به همین فهرستهایى که پیشنهاد میکنند و میدهند؛ یکى از آنها را ما گرفتیم و به اعتماد آنها، بقیّه‌ى کسانى را که نمى‌شناختیم نامشان را نوشتیم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif براى ریاست جمهورى هم در بین این حضراتى که هستند، یک نفر را به نظرم رسید و انتخاب کردم. به کسى هم نگفتم تا الان؛ حتّى کسانِ نزدیک من – خانواده‌ى من، فرزندان من – مطّلع نیستند که من به چه کسى رأى دادم. وظیفه‌ى مردم است که تحقیق کنند؛ لابد تا حالا تحقیق کرده‌اند و انتخاب کرده‌اند کسى را که میخواهند به او رأى بدهند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif به این حضرات محترمى که مسئولان صندوقها و مسئولان بازشمارى و قرائت آراء و اینها هستند، یک توصیه به این عزیزان دارم و آن این است که بدانند رأى مردم امانتى است دست آنها و حقّ‌النّاس است؛ یعنى حفظ امانت در این مسئله، حقّ‌النّاس است. همان‌طور که میدانید حقّ‌النّاس را انسان بیشتر بایستى رعایت کند و خروج از عهده‌ى حقّ‌النّاس سخت‌تر است از خروج از عهده‌ى حقّ‌الله. لذا است که خیلى باید در این زمینه توجّه کنند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ملّت عزیز ما هم با شوق و انگیزه وارد بشوند؛ بدانند که سرنوشت کشور دست آنها است، و سعادت این ملّت بستگى دارد به انتخاب آنها؛ هم به اینکه فرد شایسته را انتخاب کنند، هم به اینکه اصلاً وارد مرحله‌ى انتخاب بشوند؛ خود این ورود در مرحله‌ى انتخاب، تأثیر دارد در سعادت کشور.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مخالفین ملّت ایران و دشمنان ملّت ایران سعى میکنند – از مدّتى پیش – کارى کنند که مردم یا مأیوس بشوند یا بدبین بشوند یا تنبلى کنند یا اهمّیّت ندهند، لذا پاى صندوقها نیایند. دیگر حالا کارِ این «کارشکنى» از مطبوعات و رسانه‌ها و خبرگزارى‌ها گذشته، به خود سیاستمداران جبهه‌ى دشمن ملّت ایران رسیده؛ آنها هم حتّى دخالت میکنند. شخصیّت‌هاى معروف سیاسى غربى، آنهایى که وابسته‌ى به جبهه‌ى دشمنند، مى‌بینید که علیه حضور مردم فعّالیّت میکنند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif اخیراً شنیدم که از شوراى امنیّت ملّى آمریکا کسى گفته که ما این انتخابات ایران را قبول نداریم. خب به درک که قبول ندارید! اگر قرار بود ملّت ایران منتظر بماند که شما چه چیزى را قبول دارید و چه چیزى را میل دارید، آن‌طور عمل بکند، که کلاهش پسِ معرکه بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.