اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین دلاوری، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اراک، ۲۱ خردادماه، گفت: امامزاده محمدعابد(ع) مشهد میقان و امامزادگان عبداله(ع) وآمنه خاتون(س) شهرستان اراک، امامزادگان ۷۲ تن ساروق، امامزادگان علی(ع) و ابوالقاسم(ع) روستای گوار، امامزادگان جعفر(ع) و ابراهیم(ع) روستای مشهدالکوبه و امامزاده حسین(ع) روستای جیریا هفت بقعه‌ای هستند که طرح نشاط معنوی در آنها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام علاقه‌مندان برای شرکت در طرح نشاط معنوی از ۱۰ خردادماه آغاز و تا ۳۰ همین ماه ادامه خواهد یافت و شروع طرح نیز از ۸ تیرماه امسال است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اراک خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی طرح نشاط معنوی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و بر اساس متون درسی ارائه شده از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام دلاوری ادامه داد: در طرح نشاط معنوی سال‌جاری کتاب‌های الف با تا خدا، سی راه سی نشانه و نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی به ترتیب ویژه مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تدریس می‌شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: همچنین در این طرح کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن کریم،آموزش روخوانی، روانخوانی، ترجمه مفاهیم قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه اطهار(ع)، پیامبران و احکام به تناسب سطح و مقطع تحصیلی شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.