آخرین دور بررسی اعتراض ردصلاحیت‌شدگان در انتخابات شوراها

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با اشاره به جلسه این هیات با مسئولان وزارت کشور، گفت: ۵۰ درصد نامزدهای معترض انتخابات شورا تایید صلاحیت شدند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد‌ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با اشاره به جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی با مسئولان وزارت کشور، گفت: از آنجایی که برخی پرونده‌های شکایات نامزدهای انتخابات شوراها بعد از موعد مقرر از هیات‌های نظارت استان به هیات مرکزی رسید، جلسات مشترک با وزارت کشور در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حدود ۱۰۰ پرونده که دقایق آخر به هیات مرکزی نظارت رسید که اعتراض آنها در جلسه این هیات با وزارت کشور بررسی شد و حدود ۵۰ درصد ردصلاحیت شدگان، تایید شدند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، تاکید کرد: امروز هم آخرین فرصت برای بررسی پرونده‌های ارجاعی به هیات مرکزی نظارت است که همه شکایت‌های نامزدها بررسی شود تا حقی از هیچ فردی ضایع نگردد.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: در جلسه با وزارت کشور هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا سایت وزارت کشور برای اعلام اسامی تایید‌شدگان اطلاع رسانی کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.