پخش ویژه‌برنامه «صدای ایران» به‌مناسبت سالروز ارتحال امام(ره)

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی فراهانی، معاون صدای استان‌مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌ مرکزی، گفت: برنامه صدای ایران عنوان ویژه برنامه‌ای است که به‌مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از رادیو آفتاب پخش می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه با مشارکت اداره کل صدای استان‌ها و به جهت قرارگیری زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در خمین، به میزبانی رادیو آفتاب استان تهیه و پخش می‌شود و در تمامی مراکز استانی نیز قابل شنیدن است.

معاون صدای استان در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه صدای ایران در راستای تبیین نقش حضرت امام (ره) در وحدت‌‌آفرینی و انعکاس آیین گرامیداشت ارتحال ایشان در میان اقوام مختلف پخش خواهد شد.

فراهانی در ادامه، اجرای بخش‌های متعدد از قبیل گزارش‌های زنده از بیت‌امام (ره)، بحث کارشناسی، نقل خاطرات امام(ره) از زبان یاران ایشان، موسیقی بی‌کلام و باکلام مناسبتی، پخش تلفن‌های مردمی، مسابقه پیامکی، پخش قطعات سخنرانی امام و رهبری و برقراری ارتباط رادیویی با زادگاه امام راحل در شهر خمین را از جمله آیتم‌های این برنامه عنوان کرد.

وی افزود: ویژه برنامه صدای ایران به تهیه‌کنندگی احمد طاهری و با اجرای گلبرگ طهوری و علیرضا رافعی همزمان با سالروز رحلت امام راحل همراه شنوندگان رادیو آفتاب خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شهرام ترکمانی و سیدمحمد محمدی گزارش‌های این برنامه را تهیه می‌کنند و فائزه امینی نویسندگی برنامه را بر عهده دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.