انتصاب رئیس جدید سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش بسیج در انتخابات گفت: نقش سپاه و بسیج در انتخابات ۹۲ روشنگری و بصیرت افزایی به منظور حضور حداکثری مردم است.

سردار مهدی صدیقی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر و دوراندیشی که نسبت به وضعیت اقتصادی و سیاسی موجود دارند، سال‌جاری را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند تا اهمیت این انتخابات و حضور حداکثری مردم بیش از بیش نمایان شود.

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: بسیجیان باید تمام تلاش خود را برای بصیرت‌دهی و آگاهی ‌بخشی در راستای افزایش بینش و آگاهی جوانان به‌کار گرفته و اجازه ندهند دشمنان در این راه از آنان پیشی بگیرند.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کرد: حتی یک رای هم در انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود، از این رو همه قشرهای مختلف مردم باید با حضوری حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی شوند.

صدیقی با بیان اینکه اقشار مختلف بسیج در راستای عملی کردن شعار حماسه سیاسی در صف اول صحنه انتخابات همانند گذشته حضوری پرشور خواهند داشت، گفت: بسیجیان باید بار دیگر در این آزمون مهم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری به تاریخ طلایی انقلاب اسلامی اضافه کنند.

در این مراسم ضمن معرفی محمدتقی امینی به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از زحمات مجید مهرجو رئیس قبلی این سازمان قدردانی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.