اجتماع انقلابی مردم اراک در محکومیت نا آرامی های اخیر کشور

اجتماع انقلابی و خودجوش مردم مومن و شهید پرور شهرستان اراک روز چهارشنبه در محکومیت ناآرامی های اخیر کشور در میدان شهدای اراک برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، مردم ولایتمدار شهرستان اراک همزمان با سایرنقاط میهن اسلامی از ساعت۱۰ صبح امروز با حضور در میدان شهدای این شهر ناآرامی های اخیر را محکوم کردند و بار دیگر عشق و علاقه خود را به آرمان های نظام اسلامی و حمایت قاطع از ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.
جوانان و نوجوانان اراکی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و سربند های سه رنگ خشم و انزجار خود را از کسانی که پرچم مقدس نظام را به آتش کشیدند، فریاد زدند.
حضور پرتعداد بانوان اراکی نیز در این اجتماع انقلابی مشهود بود و در بین جمعیت، بسیاری از بانوان با فرزندان خود نیز در این آیین حضور بهم رسانده بودند.
خانواده های معظم شهدا نیز با در دست داشتن تمثال عزیزانشان فضای این آیین را با عطر و بوی جبهه و جنگ عطرآگین کردند و مردم نیز با مشاهده تمثال شهیدان اشک در چشمانشان حلقه می بست.
مردم ولایتمدار شهرستان اراک با حضور انقلابی در این آیین خواستار رسیدگی مسئولان به شرایط موجود و شناسایی و دستگیری عاملان اصلی ناآرامی های اخیر شدند.
ملت مومن شهرستان اراک با سر داد شعارهایی از قبیل ماذوالفقار حیدریم-فدائیان رهبریم، حسین حسین شعار ماست- شهادت افتخار ماست، فتنه گر مزدور آمریکایی است-دشمن دین همکار صهیونیزم است، ترامپ بود فتنه گر جهانی-مدافع فتنه گر داخلی، ملت ما بدار است- از فتنه گر بیزار است و ما پیرو ولایتیم-آماده شهادتیم خشم و انزجار خود را از هنجارشکنان و حمایت های آمریکای جنایتکار به عنوان حامی اصلی این ناآرامی ها فریاد زدند.
در این آیین نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان مرکزی را همراهی کردند.
نظیر این آیین در همه شهرستان های ۱۲ گانه استان مرکزی برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.