تاکید نماینده اراک بر وجود فشارهای مالیاتی به مردم و فعالان اقتصادی

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به به فشار زیادی که در حوزه پرداخت مالیات به مردم و فعالان اقتصادی وارد می‌شود لازم است تدابیر لازم جهت مدیریت شرایط اتخاذ شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، درخصوص نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با مسئولان ارشد و مدیران کل استان اظهار کرد: اوایل هفته جاری در ادامه نشست‌های روتین و مستمر مجمع، دیداری با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار مرکزی و تعدادی از مدیران کل برگزار شد که بخشی از این دیدارها با توجه به انتصابات جدید به معارفه با مدیران اختصاص یافت.

وی افزود: با مدیران کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی نیز نشستی برگزار شد. با توجه به اینکه در فصل بودجه هستیم مروری در خصوص عملکرد مالی و اقتصادی استان در حوزه درآمد و هزینه صورت گرفته است و آخرین وضعیت درآمد و هزینه در ۹ ماهه تشریح شد.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط بهتری برای وضعیت درآمد و هزینه استان در لایحه بودجه ۹۷ ایجاد شود، افزود: درحوزه مالیات نیز باید شرایط قابل قبولی برای استان مرکزی ترسیم شود.

این عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به رکودی که در کشور موجود است تعداد بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی و فعالان اقتصادی با مشکلات بسیاری در حوزه مالیات مواجه هستند و ضروری است که فشار بیشتری حاصل از پرداخت مالیات به مردم و فعالان اقتصادی وارد نشود و مساعدت مناسبی در این خصوص از سوی امور مالیاتی استان در نظر گرفته شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.