مدیرکل تبلیغات اسلامی استان: اقدام اغتشاش‌گران درراستای اهداف دشمن بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اقدام اغتشاش‌گرانی که طی روزهای اخیر قصد داشتند فتنه جدیدی را رقم بزنند در راستای تحقق اهداف دشمن بود و مردم خط خود را از این افراد جدا کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حوادث چند روز اخیر در کشور، دست اجنبی ها و بیگانگان از آستین افرادی بیرون آمد که سعی در ایجاد اغتشاش، ناامنی و آشوب داشتند که برمبنای تحقیقات صورت گرفته بسیاری از این افراد نسبت به مبانی اعتقادی مقید نیستند و اقداماتشان در راستای خدمت به دشمنان نظام و انقلاب بود.

وی افزود: مردم ما به عنوان بدنه امت اسلامی در راهپیمایی های با محوریت حمایت از ولایت نشان می دهند که با این اغتشاش جویان و فتنه گران به هیچ وجه همخوانی و موافقت ندارند و بر همگان مشخص است که جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که با این بادها به خود نمی لرزد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: جمهوری اسلامی با داشتن مردمی فداکار و مومن و بصیر و همچنین رهبری حکیم و فرزانه نسبت به اینگونه دسیسه چینی های دشمن مقاوم و سرسخت بوده و این مساله را طی چند دهه گذشته کاملا اثبات کرده است.

قربانپور خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر دولت و مسئولان بایستی به معیشت مردم توجه ویژه نشان دهند تا هم منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده شود و هم رضایت و عدالت اجتماعی حاصل شود، به این ترتیب دست دشمن هم از بسیاری توطئه ها و دسیسه ها کوتاه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: صداقت در رفتار و پرهیز از رفتار دوگانه با مردم از مهمترین مسائلی است که موجب جلب اعتماد و همراهی عمومی با دولت و مسئولان می شود و در واقع حکومت بر دل ها اتفاق می افتد و در چنین شرایطی قطعا زمینه همدلی و همبستگی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شرایط اجتماعی موجود باید همگان برای حفظ نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی در میدان و عرصه عمل وارد شوند که این اقدامات ممکن است در قالب کارهای مختلفی اعم از راهپیمایی، کار فرهنگی و… انجام پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: راهپیمایی مردمی در حمایت از نظام اسلامی و ولایت، بهترین پاسخ به اغتشاش‌گران است، چرا که این انقلاب به دست مردم به ثمر رسیده و امروز نیز بایستی به دست همین مردم مومن و ولایتمدار حفظ و صیانت شود.

گفتنی است مقرر شده امروز(۱۳ دی ماه)راهپیمایی حمایت از ولایت در محکومیت اقدامات تخریبی اغتشاش جویان و هنجارشکنان تجمعات چند روز گذشته، به صورت خودجوش و مردمی در سطح شهرستان های استان مرکزی برگزار شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.