بیانیه ۳۰ حزب و گروه سیاسی استان مرکزی در محکومیت ناآرامی های اخیر در کشور

۳۰ حزب و گروه اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی روز سه شنبه با صدور بیانیه ای ناآرامی های اخیر کشور و آسیب رسانی به اموال عمومی را محکوم کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) موهبتی الهی است که باید با جان و دل از آن حراست کرد.
بیانیه می افزاید: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره به رای و خواست مردم و محرومان احترام گذاشته و رسیدگی به امور آنان را در اولویت قرار داده اند.
در بخشی از این بیانیه خاطر نشان شده است: دشمنان ایران اسلامی، آمریکا، اسرائیل و ارتجاع عرب با نقشه های شوم خود سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت ایران عزیزمان را دارند که باید در برابر این توطئه ها هوشیار بود.
بیانیه عنوان کرده است: مطالبات قانونمند مردم فهیم قابل احترام است و باید از مجاری قانونی پاسخگویی شود و هر گونه نا آرامی و تخریب اموار عمومی و سوء استفاده از شرایط موجود به بهانه داشتن مطالبات بیراهه و خطاست.
در بخشی از این بیانیه آمده است: با رفتارهای ساختار شکنانه که موجب سلب آسایش و امنیت عمومی، اجتماعی و ملی می شود نمی توان مطالبات را دنبال کرد.
این بیانیه می افزاید: دلسوزان نظام با حفظ هوشیاری، دشمنان را در پیاده کردن نقشه های شوم خود ناکام می گذارند و همواره پشتیبان و همراه نظام و انقلاب می مانند.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفر جمعیت است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.