مقدسی: مدیران بی انگیزه و بی برنامه باید امور محوله را واگذار کنند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مدیران بی انگیزه و بی برنامه باید امور محوله را واگذار کنند تا به جای این افراد، کسانی که توان و انگیزه خدمت گذاری دارند به صحنه بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی مقدسی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در اراک با اشاره به اهمیت شیوه مدیریتی اظهار داشت: فردی که خدمت صادقانه به مردم ارائه می دهد قابل تقدیر و تکریم است و از استاندار مرکزی درخواست داریم هر مدیری که خادم واقعی است و مردم از عملکرد او رضایت دارند را مورد تشویق قرار دهد و مدیران نالایق را از استان مرکزی خارج کند، زیرا این صحیح نیست که ما هزینه بی لیاقتی برخی از افراد را بپردازیم.

مقدسی تصریح کرد: مردم جامعه به انقلاب اسلامی دلگرم هستند و از ارزش های والای انقلاب عبور نمی کنند، اما اگر نارضایتی بروز می کند به سبب عملکردهای ناصحیح است که باید تصحیح شوند، حتی در مجلس شورای اسلامی هر وزیری که به وظایف خود به درستی عمل نکند مورد بازخواست قرار می گیرد و به این سبب هر مدیرکلی که انگیزه خدمت ندارد باید با پای خود برود.

وی ادامه داد: استاندار مرکزی به عنوان نماینده عالی دولت بایستی عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهد و براساس آن مدیران خدوم و ارزشمند را مورد تقدیر قرار دهد و مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند و سبب نارضایتی مردم شده اند را کنار بگذارد تا جای آنها با افرادی که توان و انگیزه خدمت دارند پر شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از تعداد یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی، تعداد ۹۲۵ هزار نفر دارای دفترچه تامین اجتماعی می باشند که اکثریت آنها از قشر ضعیف جامعه هستند.

مقدسی بیان کرد: باتوجه به تعداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی باید بگوییم که بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) شهر اراک نیازمند تعبیه یک بخش قلب داخل بیمارستان است، همچنین طرح احداث یک مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی تهیه شده و امیدواریم این دو درخواست اجرایی شود.

وی ابراز داشت: وزیران مربوطه وعده هایی در زمینه اجرایی شدن این دو پروژه داده اند که ما نیز این دو وعده را رها نمی کنیم، همچنین از مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان مرکزی درخواست داریم علاوه بر امتداد اقدامات انجام شده قبلی، بکوشند تا نتایج مطلوب تر حاصل شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.