بیانیه مجامع صنفی و مردمی استان مرکزی در محکومیت ناآرامی های اخیر در برخی شهرها

مجامع و گروه های صنفی و مردمی روز سه شنبه با صدور بیانیه های جداگانه برخی ناآرامی ها در کشور و تخریب اموال عمومی و بیت المال را محکوم کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، در این بیانیه ها که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: برهم زدن آرامش و امنیت ایران اسلامی توطئه دشمن است و ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران با قاطعیت در برابر آن می ایستد.
جامعه پزشکان، ورزشکارام، فرماندارام، کارمندان، مداحان، کارگران، فرهنگیان، هیات های مذهبی، خبرنکاران و اصحاب رسانه، کشاورزان و وکلا و حقوقدانان در بیانیه های خود شرکت در راه پیمایی خودجوش ۱۳ دی ماه جاری را فریاد وحدت و اتحاد و بیعت دوباره با آرمان های نظام اسلامی عنوان کرده و اعلام کرده اند که با حضور دشمن شکن خود در این راه پیمایی بار دیگر حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی اعلام می کنند.
کسبه خیابان های امام خمینی (ره) میدان شهدا، میدان شورا، هفت تیر، خیابان های شهید رجایی ، شهید شیرودی و شهید بهشتی نیز در بیانیه ای هرگونه تجمع غیرقانونی را محکوم کرده و عنوان کرده اند: جامعه اسلامی برای پیشرفت نیازمند امنیت است و مردم بصیر و انقلابی استان مرکزی بار دیگر با حضور پرشور در راه پیمایی ۱۳ دی ماه فتنه دشمنان را در نطفه خفه می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.