نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهروندان را به حضور حماسی در راهپیمایی انسجام ملی فراخواند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شهروندان و آحاد مختلف را برای حضور در نمایش انسجام و و حدت ملی و حمایت از ولایت فقیه و ارزش های والای نظام اسلامی به حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همواره در طول تاریخ سترگ ایران اسلامی، استکبار جهانی، منافقین و عناصر فرصت طلب با توطئه پراکنی سعی در ضربه زدن به پایه های نظام اسلامی را داشتند که رشادت ها، از خود گذشتگی ها و جان فشانی های ملت شریف، اندیشه استعماری و تسلط دشمنان را از این سرزمین دور کرده است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مناسبت ها و آیین های مختلف عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری فریاد زده اند اما دشمنان همچنان به دنبال تفرقه افکنی و توطئه پراکنی در ایران اسلامی هستند.
امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی و برخی گروه های معاند تلاش می کنند تا اعتراضات به حق ملت فهیم ایران اسلامی را تبدیل به اغتشاشات تبدیل کرده تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: ملت ایران باید بدانند و آگاه باشند که دشمنان از استکبار جهانی و اسرائیل گرفته تا منافقین کوردل نه تنها دلسوز و حامی ملت ایران نیستند بلکه با تحریم های ظالمانه، ترفندها و دشمنی های متعدد از روزهای نخست انقلاب تا کنون و تروریست خواندن مردم متمدن و با فرهنگ ایران سعی گسترش دسیسه ایران هراسی در دنیا داشتند.
وی ادامه داد: منافقینی که امروز ندای حمایت از ملت ایران را سر می دهند همان هایی هستند که نه تنها دستشان به خون ملت ایران آلوده شده است بلکه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بسیاری از چهره های شاخص انقلابی ایران را در پروژه های ترور به شهادت رسانده اند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: اینجانب مردم فهیم و مومن نقاط مختلف استان مرکزی را برای خنثی سازی توطئه های دشمنان و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه به حضور در راهپیمایی دعوت می کنم
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: بی تردید مردم شریف و انقلابی استان مرکزی که در تمام صحنه های شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار و تعیین کننده داشته اند، اکنون نیز با تاسی از رشادت های مجاهدان عرصه انقلاب اسلامی و حضور پر رنگ در این راهپیمایی، پرچم مبارزه با استکبار و فتنه گران را برافراشته، نگاه می دارند.
این راهپیمایی فردا راس ساعت ۱۰ در اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.