حضور مردم در راهپیمایی حمایت از آرمان های نظام اسلامی حماسه ای ماندگار خواهد بود

استاندار استان مرکزی گفت: حضور پر شور و گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی در راهپیمایی حمایت از آرمان های نظام اسلامی و ولایت فقیه، حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سیدعلی آقازاده سه شنبه در حاشیه ملاقات یکی از افسران نیروی انتظامی که در جریان ناآرامی های اخیر شهر اراک مجروح شده است در گفت و گو با ایرنا، افزود: در ۴۰ سال گذشته دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده اند و ملت مومن و بصیر ایران هر بار با حضور آگاهانه توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.
وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از بلوغ سیاسی ایده آلی بهره مند هستند و عامل پشت پرده ناارامی ها را درک کرده و تشخیص می دهند.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: هر بار که دشمنان نظام اسلامی توطئه ای علیه ملت ایران تدوین کردند آنان با حضور دشمن شکن خود عشق و ارداتشان را نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب فریاد زدند و موجی ناامیدی دشمنان شدند.
وی تاکید کرد: دشمن باید بداند که نتیجه ناآرامی ها در برخی مناطق کشور تقویت انسجام و وحدت ملت ایران است.
آقازاده افزود: مردم مومن نقاط مختلف استان مرکزی با حضور در محل های تجمع راهپیمایی خودخوش و مردمی در شهرستان های ۱۲ گانه استان بار دیگر ارادت و حمایت قاطع را از ولایت فقیه اعلام می کنند.
آیین راهپیمایی حمایت از آرمان های نظام اسلامی در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه (فردا) در شهرستان های ۱۲گانه استان مرکزی برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.