خروش انقلابی مردم استان مرکزی در حمایت از نظام اسلامی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز اراک ؛ احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی در پی اقدامات اخیر اغتشاشگران ، در بیانیه ای مردم اراک را فردا برای حضوری پرشور در تجمع دفاع از انقلاب دعوت کردند .

بسم الله الرحمن الرحیم
چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد .
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یک موهبت الهی به ملت بزرگ ایران بود که به رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت پایان بخشید.
ا مام راحل و مقام معظم رهبری همواره به رأی و خواست مردم و محرومان احترام گذاشته و رسیدگی به امور آنان را در اولویت قرار داده و همچنان بر آن تأکید می نمایند.
در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی– آمریکا و اسرائیل و ارتجاع عرب با نقشه های شوم خود سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت ایران عزیزمان را دارند، ضمن احترام به مطالبات قانونمند مردم فهیم و درخواست پاسخگویی دولتمردان،  هرگونه اغتشاش ، آشوبگری و تخریب اموال عمومی و سوءاستفاده از شرایط موجود را محکوم نموده و با رفتارهای ساختارشکنانه که موجب سلب آسایش ، آرامش و امنیت عمومی ،  اجتماعی و ملی می گردد، به شدت مخالفت خود را اعلام می‌نماییم.
در پایان از دولتمردان و مسئولان نظام درخواست داریم پیگیر و پاسخگوی مطالبات به حق مردم بوده و از کلیه مردم عزیز هم خواهشمندیم ضمن حفظ هوشیاری و حضور پرشور در صحنه، دشمنان را در پیاده کردن نقشه های شوم خود ناکام گذاشته و همواره پشتیبان و همراه نظام و انقلاب بمانند.
وعده ما: اراک ، میدان شهداء ، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۳/۱۰/۹۶
احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی

کریمی رئیس مجمع نمایندگان استان هم تجمع فردا را فرصتی برای اعلام برائت از اغتشاشگران و حمایت از نظام جمهوری اسلامی دانست و بر حضور پر شور مردم در این تجمع تاکید کرد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.