فعالیت “اسنپ” در اراک ممنوع شد

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اسنپ که به مدت دو ماه در سطح شهر اراک در سیستم حمل و نقل عمومی اخلال ایجاد کرده بود خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سیداحمد میرمحمدی در اینباره به خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر این سازمان و دستور مقام قضایی و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، فعالیت تاکسی اینترنتی اسنپ متوقف و امروز دفاتر غیرقانونی آن در سطح شهر پلمب می شود.

وی با بیان اینکه با شرکت اسنپ مکاتباتی جهت مذاکره و عقد قرارداد انجام داده بودیم که پاسخی از سوی آنها دریافت نشد، افزود: بر این اساس فعالیت این شرکت در اراک غیرمجاز و امروز با دستور دادستان جهت پلمب دفاتر این شرکت اقدام شد.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت اسنپ هیچگونه اقدامی در خصوص اخذ مجوز لازم جهت ساماندهی و دریافت پروانه از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک نداشته و بدون هیچگونه نظارت و هماهنگی اقدام به جذب راننده کرده، لذا با توجه به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نوع خدمات شهری بوده و همواره رفاه و امنیت شهروندان از اولویت و سیاست‌های کاری است، لذا در راستای کنترل، پیش‌بینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با جلسات مختلفی که با مسئولین اداره اماکن و دادستان داشتیم نهایتا فعالیت این شرکت غیر قانونی اعلام شد.

میرمحمدی در خاتمه گفت: از شهروندان درخواست داریم در سفرهای درون شهری خود مبنی بر استفاده از آژانس‌های اینترنتی حساسیت لازم را داشته و حتما از آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی تحت نظارت سازمان استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت شرکت‌های غیرمجاز مراتب را سریعا از شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰ واحد بازرسی سازمان و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۹۹۳ اطلاع‌رسانی کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.