تاکید مجمع نمایندگان استان مرکزی بر حفظ انسجام ملی

مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای بر حفظ انسجام ملی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، در این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه به ایرنا استان مرکزی ارسال شد آمده است: امروز احاد مردم متدین، بیشتر از همیشه به ضرورت حفظ انسجام ملی و آرامش در جامعه پی برده و با حضور شکوهمند و باصلابت خود در صحنه، در برابر توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرده و ضمن حفظ وحدت و انسجام، از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.
در این بیانیه افزوده شده است: دشمنان همواره از هوشیاری مردم وحشت دارند و به هر بهانه ای به این انسجام و وحدت آسیب زده و از بیان خواسته های به حق و انتظارات مردم در ارایه خدمات مطلوبتر سوء استفاده کرده و موج سواری می کنند.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر شاهد برخی تجمعات مردمی در مورد مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی در برخی از شهرها بودیم که باید گفت مردم عزیز ایران دچار برخی مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی هستند.
در این بیانیه خاطر نشان شده است: دولت و مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری، اجرای فرامین ایشان و اهتمام ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات موجود و ایجاد رونق کسب و کار و حمایت از تولید ملی بر این مشکلات غلبه کنند.
در این بیانیه عنوان شده است: مجمع نمایندگان استان مرکزی نیز با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات به حق مردم، در کنار دولت و مسئولان اجرایی آماده هر گونه کمک و مساعدت است.
در این بیانیه افزوده شده است: عده ای معلوم الحال و سودحو با پیوند زدن مسائل اقتصادی به مسائل سیاسی در صدد آمدند تا از این فضای موجود سوءاستفاده کرده و با دادن شعارهای ساختارشکنانه علیه نظام اسلامی و مسئولان، این اعتراضات را به بیراهه و انحراف بکشانند.
در این بیانیه ادامه داده شده است: رسانه های معاند نیز در فضای مجازی همه توان خود را به کار گرفتند تا با تهبیج مردم و ایجاد فضای تنش زا و هیجانی به این حرکت کمک کنند و متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به اموال مردم توسط برخی افراد معاند در برخی شهرها بودیم.
در این بیانیه خاطر نشان شده است: مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن محکوم کردن این حرکات کور و تخریب اموال عمومی، از همه مردم و مسئولان می خواهند ضمن حفظ آرامش و انسجام خود و رعایت قانون، این حرکت مذبوحانه را در نطفه خفه کرده و اجازه سوء استفاده به اغتشاشگران و فریب خوردگان را ندهند.
در این بیانیه گفته شده است: بی شک حل مشکلات کشور به ویژه در مسائل اقتصادی نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان و حفظ آرامش و وحدت مردم می باشد و مجلس شورای اسلامی هنگام بررسی و تصویب بودجه به طور یقین دغدغه های مردم شریف را مدنظر داشته و برطرف می کند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.