امام جمعه اراک: حل مشکلات منطقه در گرو نابودی غده سرطانی اسرائیل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حل مشکلات منطقه خاورمیانه در گرو نابودی غده سرطانی اسرائیل است و مسلمانان در این زمینه باید با همبستگی و اتحاد عمل کنند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی هستند و بنابراین امروز همه ما باید اتحاد و انسجام را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تجربه نان داده که هر گاه با اتحاد و انسجام عمل کرده ایم توانسته ایم بر دشمن پیروز شویم و همین سبب شد که داعش را نابود سازیم.

دری نجف آبادی افزود: در جریان مقابله با داعش در سوریه و عراق، نیروهای مردمی، سپاه قدس، حشدالشعبی و… توانستند با اتحاد و انسجام بر تروریست ها پیروز شوند و آنها را از سرزمین اسلامی بیرون برانند.

امام جمعه اراک خاطرنشان ساخت: حامیان تروریست هایی همچون داعش نیز باید بدانند که با وحدت و همدلی مسلمانان هیچ کاری نمی توانند از پیش ببرند و در نهایت بنیان توطئه های پوشالی و برنامه های آنها به هم می ریزد.

وی ادامه داد: باید بدانیم که بسیاری از این فتنه ها در منطقه خاورمیانه زیر سر صهیونیست ها و ایادی استکبار جهانی است و تا زمانی که اسرائیل از صفحه روزگار محو نشود این مسائل ادامه دارد بنابراین می طلبد که جهان اسلامی با یکپارچگی در برابر ظالمان و زورگویان و متجاوزان بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: در این مسیر مسلمانان باید از آگاهی و بصیرت و هوشیاری بهره بگیرند و با تمام توان با استکبار جهانی و حکومت های دست نشانده آن به مقابله برخیزند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: امروز حامیان آمریکا و اسرائیل در منطقه جنایات بسیار را رقم می زنند و آل سعود در یمن به کشتار وحشیانه مردم مسلمان و بی گناه می پردازد و مجامع بین المللی نیز در برابر این اقدامات سکوت اختیار کرده اند در حالی که انتظار می روند وارد عمل شوند و از ادامه جنایات جلوگیری کنند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: در زلزله اخیر مردم نوعدوست و متدین ایران اسلامی ثابت کرده اند که در هر زمینه ای همواره دست یاری به سمت هموطنان خود دراز کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

وی اضافه کرد: در این رابطه با توجه به اینکه زلزله زدگان نیاز فوری و مبرم به داشتن سرپناه دارند، می طلبد که کمک های نقدی پرداخت شود تا هر چه سریعتر این مهم محقق گردد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.