تودیع و معارفه شهردار مهاجران

در مراسمی با حضور مسوولان محلی، ضمن تقدیر از زحمات شهردار سابق مهاجران، محمد رجاییان به‌عنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایلنا از اراک، در این مراسم که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی، امام جمعه مهاجران، فرماندار شازند، اعضای شورای‌شهر مهاجران و جمعی از مسوولان برگزار شد حاتمی، رییس شورای اسلامی شهر مهاجران گفت: شهر مهاجران به زیبایی معروف است و شایسته بهترین‌ها است. مردم این شهر باید از مزایای بیشتری برخوردار باشند. یکی از مزایای شهر مهاجران برخورداری از تنها یک شهردار از ابتدای تاسیس شهرداری است.

وی ادامه داد: مهاجران به‌سرعت در حال پیشرفت است و امیدواریم با حضور رجاییان شهردار جدید این شهر، مردم شاهد پیشرفت روز به روز و دستاوردهای بیشتری باشند.

قربانی، مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به انتخاب شایسته اعضای شورای‌شهر مهاجران گفت: رجاییان قابلیت این را داشت که به‌عنوان شهردار معرفی شود. شهر مهاجران از اولویت خاصی برخوردار بوده و همیشه به‌عنوان نمونه مطرح است.

وی افزود: شهردار باید تعامل زیادی با سایر مسئولان داشته باشد. شهرداری وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید با تعامل با مدیران بتواند وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد.

حقوق شهروندی، کمک به شهروندان و اجرای پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت کاری شهردار قرار گیرد.

قربانی تصریح کرد: عمل به قانون باید سرلوحه کارها قرار گیرد و اگر این امر رعایت شود قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد. شورای دوره پنجم شورایی جوان و پر جنب و جوش است. این اعضای جوان باید بر امورات شهرداری نظارت داشته و کمک کنند و هیچگونه دخالتی نداشته باشند.

رجاییان، شهردار مهاجران نیز در این مراسم گفت: امیدوارم در سایه همکاری شورای شهر و مسئولان بتوانیم آنچه مد نظر شهروندان است اجرایی کنیم. شهر مهاجران همیشه به‌عنوان نمونه مطرح بوده و سال‌های گذشته با حضور شهردار قبلی توانمندی‌های ویژه‌ای را به‌دست آورده و باعث شده شهر از پتانسیل ویژه‌ای برخوردار شود. ادامه‌ی این راه کار مشکلی است و امیدواریم با همکاری سایر مسوولان بتوانیم در راستای حقوق شهروندی گام برداریم.

مهاجران یکی از شهرهای تازه‌بنیان در استان مرکزی است و نام آن را از روستایی به نام مهاجران که در مجاورت آن است گرفته‌اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.