معرفی مدیر جدید حوزه های علمیه استان مرکزی

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله سپاسی آشتیانی به عنوان مدیر حوزه های علمیه استان معرفی شد
به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مدیر و حوزه های علمیه آیت الله سپاسی آشتیانی به عنوان مدیر حوزه های علمیه استان معرفی شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت:حوزه های علمیه و علمای علوم دینی سد مقاوم و مستحکم در برابر نفوذ و توطئه های دشمنان هستند.
آیت الله دری گفت:طلاب علوم دینی باید نسبت به همه مسائل داخلی، منطقه و جهانی آگاه و صاحب نظر باشند و در خط ولایت حرکت کرده و بصیرت ولایی را در جامعه افزایش دهند.
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور هم در این مراسم گفت:حوزه های علمیه بر مبنای ولایت و مرجعیت استوار است و اساتید و طلاب حوزه های علمیه باید سرباز ولایت و مرجعیت باشند.
آیت الله عرافی تولید علم ، اندیشه و فرهنگ را از وظایف حوزه های علمیه دانست و گفت: امامان جماعت باید محلات و مناطق و مساجد را به پایگاه هایی پرتکاپو برای حضور جونان و تولید علم و اخلاق تبدیل کنند.
مدیر حوزه های علمیه کشور تغییر نیاز جوانان و افزایش شبکه های اجتماعی را نیز یادآور شد و گفت: آموزش های راهبردی و کاربردی مانند هنر و رسانه و افزایش رشته های مورد نیاز جامعه و آموزش و پرورش و دانشگاهها از برنامه های شوراهای عالی حوزه های علمیه کشور است.
در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور رئیس سابق حوزه های علمیه استان تجلیل شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.