مدیران استان مرکزی پاسخگویی به درخواست های مردمی را مدنظرقراردهند

استاندار مرکزی گفت: مدیران استان مرکزی بایستی پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع را مدنظر قرار داده و به طور مرتب و مداوم جلسات ملاقات مردمی برگزار کنند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده روز یکشنبه در حاشیه نخستین نشست ملاقات مردمی خود در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: جلسات ملاقات مردمی در راستای تکریم ارباب رجوع صورت می گیرد که یکی از وضایف مهم و خطیر دولت و مسئولان در استان ها است.

استاندار مرکزی افزود: در جلسه ملاقات مردمی امروز ۱۴ پرونده که مربوط به اختلاف بین مردم و مسئولان و همچنین میان دستگاه های مختلف بود بررسی و تعدادی از پرونده ها پس از ماه ها پیگیری به نتیجه رسید.

آقازاده بیان کرد: یکی از وظایف مهم مسئولان رسیدگی به مشکلاتی است که مردم و ارباب رجوع به دلیل ابهام های قانونی و عدم قاطعیت و شفافیت دستگاه مربوطه با آن مواجه شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: در جلسات ملاقات مردمی به راحتی می توان این ابهامات و عدم هماهنگی ها را رفع کرد تا زمینه حل و رفع مشکلات مردم و کسب رضایتمندی آنها فراهم شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مدیران دستگاه های استان برگزاری ملاقات های مردمی را به فواصل منظم براساس میزان پرونده ها و رجوع افراد در دستور کار قرار دهند تا از حجم پرونده های روی هم مانده و بلانتیجه کاسته شود.

آقازاده ادامه داد: برقراری جلسات ملاقات های مردمی سبب تسهیل فرآیند حل مشکلات مردم، کاهش هزینه ها و کاهش بار پرونده ها در دستگاه قضایی می شود و تلاش داریم حداقل ماهی یک بار نشست ملاقات مردمی را برگزار کنیم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.