آمادگی ستاد اربعین استان مرکزی برای پذیرایی از ۶۰ هزار زائر حسینی در عتبات عالیات

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی ۶۰ هزار زائر حسینی در ایام اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین از سوی این ستاد اندیشیده شده است و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد..

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، عزیز فیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ستاد اربعین استان پارسال به بیش از ۳۰ هزار زائر در کشور عراق خدمات رسانی کرد.
وی ادامه داد: ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در هفت موکب در صحن حضرت زهرا(س) مرقد مطهر امام علی(ع)، یک موکب در شهر کاظمین و در مجاورت آرامگاه ملکوتی امامین جوادین(ع)، یک موکب از شهرستان محلات در عمود ۸۰۹، یک موکب با مشارکت چهار هیات مذهبی اراک در عمود ۸۱۸، یک موکب از شهرستان محلات در عمود ۱۱۷۳ و یک موکب از شهرستان ساوه در عمود ۱۲۲ به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند.
رئیس ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی بیان کرد: سه موکب از شهرستان خمین در مجاورت حرم ملکوتی حضرت سیدالشهدا(ع)، خیابان جمهوری و ابتدای خیابان حله و یک موکب از شهر شهباز در کربلای معلی به زائران حرم حسینی(ع) خدمات رسانی دارند.
وی گفت: ستاد اربعین استان مرکزی هشت موکب در شهرستان زرندیه، ساوه، روستای خیرآباد اراک، ورودی شهر اراک(میدان انقلاب) و میدان بسیج اراک، مسجد موسی ابن جعفر این شهر، شهر توره و مهران برای پذیرایی به مسافران دایر کرده است.
فیلی با بیان اینکه خدمات رسانی ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی به زائران از هشتم صفر آغاز می شود، بیان کرد: این فرآیند معنوی تا ۲۰ صفر و روز اربعین حسین(ع) ادامه دارد و تدابیر لازم برای اسکان و پذیرایی ۶۰ هزار زائر اندیشیده شده است.
وی اظهار کرد: هر یک از شهروندان که تصمیم به شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند باید با در دست داشتن روادید به مرزها مراجعه کنند و در غیر این صورت نمی توانند از کشور خارج شوند.
حدود ۳۰ هزار زائر پارسال در آیین پیاده روی اربعین حسین(ع) در موکب های استان مرکزی اسکان و پذیرایی شدند.
تا کنون حدود ۱۰ هزار نفر از استان مرکزی برای حضور در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.