دهشمند: تا روزی که هستم، بصیری سرمربی است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک وعده داد که تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

به گزارش اخار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار ورزشی ایسنا، منطقه مرکزی، علی دهشمند در نشستی مطبوعاتی، با اشاره به روند رو به رشد این تیم در چند هفته اخیر لیگ آزادگان افزود: امسال این قول را به هواداران و مردم فوتبال دوست استان می دهم که تیم در لیگ یک باقی بماند و سال آینده با بستن تیمی قدرتمند، راهی لیگ برتر شویم.

وی با اعلام حمایت قاطع از حامد بصیری سرمربی جوان و بومی تیمش ادامه داد: حامد بصیری از بازیکنان خوش نام و خوش اخلاق فوتبال اراک است که قطعا در آینده ای نزدیک به یک مربی بزرگ در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد و در همین جا اعلام می کنم تا روزی که در باشگاه باشم، حامد بصیری سرمربی تیم آلومینیوم خواهد بود.

دهشمند در خصوص موارد مدیریتی مطرح شده در باشگاه آلومینیوم و نقش اکبر محمودی در این باشگاه، گفت: این که گفته می شود بنده تصمیم ساز باشگاه نیستم و محمودی مدیر عامل اصلی است، به دلیل فضاسازی برخی افراد است که منافع‌شان به خطر افتاده است.

وی افزود: از روزی که من مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک شدم، محمودی نظرات خود را به صورت دلسوزانه و مشورتی بیان می کرد ولی انصافا هیچ گاه در مدیریت باشگاه دخالتی نکرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو اراک اظهار کرد: همه می دانند خصوصیات اخلاقی من طوری است که با کسی که به من تحمیل شده همکاری نمی کنم. بنابراین هیچ کس حق ندارد جز در حد بیان نظر خود در مسائل داخلی باشگاه دخالت کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به درخواست این باشگاه جهت حضور در لیگ جوانان با دریافت امتیاز تیم شهرداری اراک گفت: شهرداری اراک متاسفانه امتیاز بعضی از تیم های ورزشی استان را سوزاند و تیم هایی مانند والیبال و بسکتبال استان از حضور در سطح اول ورزش کشور به دور شدند.

دهشمند افزود: در رده پایه فوتبال، شهر ساری ۵ تیم در لیگ جوانان دارد ولی اراک تنها یک نماینده با نام شهرداری دارد که وضعیت معلومی هم ندارد و ما خواهشمندیم اگر نمی خواهند تیم‌داری کنند، امتیاز لیگ را به باشگاه آلومینیوم بدهند و ما حتی خواهان تیم بزرگسالان فوتبال شهرداری در لیگ دسته سوم نیز هستیم.

به گزارش ایسنا، حامد بصیری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم در این نشست خبری خواستار حمایت اصحاب رسانه و جامعه فوتبال استان از این تیم شد.

وی با بیان اینکه در نیم فصل نسبت به تقویت تیم اقدام می کنیم، ادامه داد: در چند هفته اخیر با بدشانسی امتیازات ارزشمندی را از دست دادیم و در چند بازی هم اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد.

بصیری با اعلام تشکر از مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و قطعا با کمی تلاش و حمایت بیشتر، شاهد نتایج خوبی از تیم آلومینیوم در ادامه لیگ یک خواهیم بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.