بازدید رئیس و تعدادی از اعضای کارگروه مدیریت پسماند استان مرکزی از سایت پردازش پسماند شهر اراک

معاون هماهنگی امور عمرانی ؛ مدیرکل دفتر شهری و شوراها, مدیرکل حفاظت محیط زیست بهمراه تعدای از اعضای کارگروه مدیریت پسماند استان از محل پردازش و دفن پسماند شهرستان اراک بازدید کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری برنا مرکزی ؛ این بازدید در پی گزارش محیط زیست از سایت پردازش پسماند شهر اراک در اولین جلسه مدیریت پسماند استان و ابراز نابسمانی در چرخه پردازش پسماند در این مرکز صورت گرفت.

در گزارش قبلی محیط زیست مواردی از نابسامانی در چرخه پردازش مطرح شده بود که در همین رابطه به شهرداری اراک اعلام گردید که تاپایان اردیبهشت سالجاری نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند و تاکید شد که برای مشاهده وضعیت سایت در تاریخ ۳۱ اردیبهشت تعدادی از اعضای کارگروه از جمله مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری، حفاظت محیط زیست به همراه معاون عمرانی استاندار از سایت مذکور بازدید کنند .

در سایت پردازش پسماند اراک، علاوه بر زباله های این شهر ، پسماند چند شهر و بالغ بر ۱۰۰ روستا پردازش می کند و در بازدید صورت گرفته در ۳۱ اردیبهشت از این سایت ،دستوررسیدگی و مساعدت و همکاری بعضی دستگاهها در تامین آب مورد نیاز مرکز و برنامه ریزی جهت بازدید هر سه ماه یکبار از این سایت با ترکیب اعضای حاضر مورد تاکید قرار گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.