دستگیری زمین خوار ۴۲ هکتاری در اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از آزادسازی ۴۲ هکتار اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان اراک که توسط فردی برای کشاورزی تصرف شده بود، خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از پایگاه پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: چندی پیش نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان اراک، شکایتی به پلیس آگاهی استان در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان به متراژ ۱۴هکتار را اعلام کرد و بررسی پرونده برای تحقیقات تخصصی به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس و در بررسی‌های کارشناسی و نقشه برداری‌های تخصصی مشخص شد که حدود ۴۲ هکتار از اراضی ملی توسط این فرد تصرف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ برای تکمیل تحقیقات پرونده تشکیل شده به کارشناس رسمی دادگستری نیز ارجاع شد و تصرف ۴۲ هکتار از اراضی ملی مورد تائید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مراحل رسیدگی به پرونده متهم برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان احضار و مشخص شد که اراضی توسط پسر وی به منظور کشاورزی تصرف و شخم زده شده است.

سپهوند در پایان گفت: در پایان پرونده تکمیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال و با صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرسی، برای صدور رای به دادگاه ارجاع شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.