وعده زمانی قمی به اقشار مستضعف استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: برنامه ریزی های اقتصادی دولت آتی با رویکرد توجه بیشتر به دهک های پایین دنبال می شود تا جامعه در مسیر ارتقای سطح معیشت و رفاه قرار گیرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی، نظامی، انتظامی و شورای تامین استان مرکزی که سعی و تلاش برای حفظ امنیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه داشتند، اظهار داشت: ملت ایران با تمام جهت گیری های منفی عناصر داخلی و خارجی، یک بار دیگر با حضور پرخروش وحداکثری خود در پای صندوق های رای، پایبندی خود را به نظام ارزشی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و دشمنان را در ادامه راه شومشان مایوس کردند.

وی افزود: انتخابات عرصه اعمال اراده ملت برای اعمال حاکمیت توسط خودشان بود، که در بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری در کشور با قدرت انجام شد و این اراده ملی به منصه ظهور نشست.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دولت یازدهم روزهای پایانی خود را طی می کند، خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم پس از تشکیل با جدیت برنامه ریزی ها را با تصمیمات متفاوت پیگیری خواهد کرد و مطالبات مردم را نیز با شتاب بیشتر از گذشته دنبال می کند.

زمانی قمی بیان داشت: باید خودمان را آماده کنیم برای خدمت بیشتر به مردم قدرشناس و کارها با قدرت و نگاه تیزبینانه پیش رود.

وی ادامه داد: در سیستم مدیریتی دولت نیز اتفاقات جدیدی برنامه ریزی و پیاده سازی خواهد شد و دولت وارد فصل جدیدی از خدمت به مردم می شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: وقتی برنامه ریزی وجود داشته باشد، مسیرهای سوء استفاده بسته خواهد شد و یکی از منویات رهبر معظم انقلاب که باید به آن جامه عمل بپوشانیم همین است.

زمانی قمی اضافه کرد: هدف همه ما سرفرازی نظام اسلامی و قرار گرفتن مردم در مسیر بهبود رفاه و برقراری آرامش در زندگی شان باشد، در این راستا برنامه های رونق اقتصادی دولت با رویکرد توجه بیشتر به دهک های پایین دنبال خواهد شد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.