اعزام یکهزار و ۱۰۰ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۱۰۰مبلغ دینی برای فعالیت های مذهبی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی این استان اعزام شدند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری برنا مرکزی ؛ حجت الاسلام صفر قربانپور افزود: ۲۰۰ نفر از این مبلغان زن و بقیه مرد هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد این مبلغان از حوزه های علمیه استان مرکزی و بقیه نیز از حوزه های علمیه دیگر نقاط کشور به مناطق شهری و روستایی این استان اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: در دهه مساجد (۱۰ روز آخر ماه شعبان) حدود ۲ هزار مسجد در نقاط مختلف استان مرکزی برای ماه مبارک رمضان غبار روبی شده اند که در همه این مساجد نماز جماعت اقامه و محافل انس با قرآن کریم نیز برگزار می شود.

وی گفت: تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، ترویج و گسترش اخلاق اسلامی، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و آگاه سازی جوانان از توطئه های فرهنگی دشمنان از مهمترین محورهای سخنرانی های مبلغان دینی اعزامی در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام قربانپور اظهار کرد: توزیع قرآن کریم وبرپایی آیین جزء خوانی قرآن در نقاط مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.

وی اضافه کرد: در شب های قدر نیز برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و تکایای شاخص استان در نظر گرفته شده و در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز دسته ها و هیات های مذهبی آیین عزاداری مولای متقیان را برگزار می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.