تقدیر جمنا استان مرکزی از حضور حداکثری مردم در انتخابات

جمنا استان مرکزی با صدور بیانیه ای ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، این موفقیت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و مردم کشور تبریک گفت.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با همه ی فراز و نشیب ها به پایان رسید و اینک فصل تعامل و همکاری برای ساختن ایرانی آباد فرا رسیده است.
در این بیانیه افزوده شده است: جمنا استان مرکزی ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم در انتخابات، این موفقیت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب نیز تبریک می گوئیم که با درایت و هوشمندی مثال زدنی خود این رویداد بزرگ سیاسی را به گونه ای به پیش بردند که مایه افتخار و عزت کشور در چشم جهانیان شد و آن را به فرصتی برای اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی مبدل ساختند.
در این بیانیه آمده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی را در این انتخابات به ایشان و هوادارانشان تبریک می گوید و امیدواریم دولت بتواند در مدت چهار سال پیش رو فرصت ها را مغتنم شمرده و به وعده های داده شده در چارچوب قانون،جامه عمل بپوشاند.
میزان مشارکت واجدان شرایط رای استان مرکزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۷۸ و ۷۴ صدم درصد بود.
یک میلیون و ۵۳ هزار و ۹۵۶ نفر واجد شرایط اخذ رای در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد ۷۸۸ هزار و ۱۳۰ نفر در این دوره از انتخابات رای خود را به صندوق ها انداختند.
یکهزار و ۷۰ شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری و یکهزار و ۴۲۰ شعبه برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.