نظارت قانونی بر فرآیند انتخابات با جدیت و قوت ادامه دارد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: فرآیند قانونی نظارت بر انتخابات در این استان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سید باقر تقوی عراقی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: گزارش برخی تخلفات به این نهاد واصل شده که در فرصت مغتنم رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیش از هفت هزار نیروی انسانی انتخابات را زیر نظر دارند، اما با این وجود برخی تخلفات از سوی حامیان برخی از نامزدها گزارش شده است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تاکید کرد: هر نوع قانون گریزی و حاشیه سازی در فرآیند انتخابات اول به زیان حامیان و نامزد انتخاباتی خواهد بود ضمن اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی نیز با حضور در شعب اخذ رای اجازه هیچ گونه تخلف را به افراد نمی دهند.
وی حضور مردم استان مرکزی را در پای صندوق های رای چشمگیر دانست و گفت: هر چقدر به ساعات پایانی انتخابات نزدیک می شویم ازدحام مردم در شعب اخذ رای بیشتر می شود.
تقوی عراقی با بیان اینکه قانون، اخلاق و شرع، به عنوان سه محور اصلی از سوی شورای نگهبان به هیات های استانی ابلاغ شده است، گفت: همه فعالیت های هیات نظارت بر انتخابات استان، از آغاز فعالیت خود بر حول این سه محور انجام شده است.
وی اضافه کرد: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، حماسه ای به یادماندنی خلق کرد و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان نشان داد.
یکهزار و ۷۰ شعبه اخذ رای در استان مرکزی پیش بینی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.