مقدسی: مردم اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات را درک کرده اند

سربازرس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی گفت: مردم اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات را درک کرده اند و حضور در ساعات های اولیه نشان از این آگاهی بالنده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی سیدمهدی مقدسی روز جمعه پس از رای دادن در شعبه حاج تقوی اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: از افرادی که تاکنون به پای صندوق های رای نرفته اند تقاضا دارم بیشتر بندیشند و ارزش فرصتی که به آنان داده شده بدانند.
وی اظهار کرد: امروز فصل پیروزی و همدلی مردم ایران است و این نشان دهنده آن است که ملت ایران اندیشه و بلوغ سیاسی بالایی دارند و وزن مشارکت خود را در رقم خوردن مناسبات کشور می دانند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنده انتخابات مردم هستند و هر رای آگاهانه گامی به جلو در پیشبرد امور کشور است.
مقدسی گفت: در این مدت مردم مناظره ها و برنامه های تبلیغی نامزدها را رصد کردند و انتخاب مردم هرچه که باشد برای همه قابل احترام است و از فردا باید چتر رفاقت به جای رقابت گسترده شود.
وی بیان کرد: مردم اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات را درک کرده اند و همواره از ۱۲ فروردین ۵۸ رجوع به آرای مردم به عنوان یک ارزش مطرح بوده است.
مقدسی افزود: میزان مشارکت در انتخابات ایران اسلامی نسبت به سایر کشورها بیشتر است و رای اولی ها نیز با اولین انتخاب خود حضور حداکثری را در مشارکت سیاسی رقم می زنند.
وی گفت: جلوه حضور و مشارکت پررنگ مردم در انتخابات بازتاب بین المللی دارد و نشان از پیروزی کشور است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: با توجه به اینکه دنیا بر روی حضور مردم حساب ویژه باز کرده است امید است اخباری که پس از پایان انتخابات منعکس می شود نشان از میزان مشارکت بالا مردم باشد که این مهم اثرگذاری مهمی در روابط بین المللی، استواری و اقتدار برای پیشبرد اهداف کشور دارد.
یکهزار و ۷۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و ۴۲۰ شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.
در این دوره از انتخابات پنج هزار و ۸۲۸ نامزد برای تصاحب ۱۷۷ کرسی شورای اسلامی در شهرها و ۲ هزار و ۶۶۹ کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.
۲۵ هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.