نماینده خمین: شهر امام فقیرترین شهر استان مرکزی است

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: خمین شهر امام فقیرترین شهر استان مرکزی است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایسنا، منطقه مرکزی، محمدابراهیم رضایی در مراسم دیدار روحانی با مردم این شهرستان گفت: شهر امام راحل همچون شمع در حال ذوب شدن است.

وی افزود: در سال ۱۳۶۵ جمعیت شهرستان خمین ۱۴۷ هزار نفر و جمعیت کشور ۳۰ میلیون نفر بوده است، اما امروز با وجود جمعیت ۸۰ میلیونی کشور جمعیت این شهرستان به ۱۰۷ هزار نفر کاهش یافته است.

رضایی گفت: ۷۷ درصد اقتصاد از دست رفته و به دلیل خشکسالی و بیکاری خمین به فقیرترین شهر استان تبدیل شده است، همچینن عدم توجه مسئولان سابق مانع پیشرفت این شهرستان شده است.

وی تصریح کرد: جوانان این شهرستان امیدی به آینده ندارند و مجبور به مهاجرت هستند این مردم صادقانه دولت خود را دوست دارند و همواره یاور آن بوده‌اند گرچه مشکلات بسیاری دارند، اما به عهد امام راحل و آرمان‌های او پایدار و وفادار بوده اند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم خمین چشم انداز بشارت امید و حیات هستند تا شاهد رویش جوانه های امید در این شهر باشند.

رضایی عنوان کرد: دولت با وجود کمبود منابع مالی با برخورداری از عزم و اراده جدی اجازه تعطیلی پروژه ها را ندادند همچنین این دولت اجازه نداد که نظام سلامت کشور فرو بپاشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.