استقبال پرشور مردم اراک از رییس جمهور و هیئت همراه

مردم کلانشهر اراک در سی و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی از رئیس جمهور به این استان استقبال پرشوری کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور محبوب امروز ساعت ۹ صبح به عنوان سی و دومین مقصد سفرهای استانی وارد استان مرکزی شد و فردا نیز در این استان حضور دارد.

مردم مهمان نواز کلانشهر اراک امروز با حضور در مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید به طرف ورزشگاه پنجم مرداد از رئیس جمهور و هیات همراه استقبال کردند.

سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ۲ روزه است که روز اول آن در شهرستان اراک و روز دوم در زادگاه حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین است.

همچنین اعضای کابینه دولت با حضور در شهرستان های تابعه در میان مردم حضور پیدا می کنند و طرح های عمرانی و اقتصادی تدارک شده توسط آنان به عنوان نماینده عالی دولت به بهره برداری خواهد رسید.

دیدار با مردم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک هم اکنون در حال برگزاری است و برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک شده این سفر در روز نخست در کلانشهر اراک می باشد.
تشکیل شورای اداری استان مرکزی، دیدار مردمی، ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) در بیت تاریخی آن حضرت و نشست با خبرنگاران، از جمله برنامه های روز دوم سفر کابینه دولت در شهر خمین است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.