برگزاری همایش سراسری پیاده روی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همایش سراسری پیاده روی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سرهنگ عزت‌اله نظم‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: موقعیتی که نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم پایدار و مقاوم ما امروز دارند از دستاوردهای دفاع مقدس است و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم و آرامشی که مردم به برکت خون شهدا دارند، بزرگترین دستاوردی است که ما می‌توانیم آن را ثمره ۸سال دفاع مقدس بدانیم و می توانیم آن را هم به مردم و هم به دنیا ارائه کنیم.

وی افزود: هشت سال ملت ایران در مقابل تهاجم همه جانبه ایستادگی کرد که پیام آن تحقق شعار «ما می توانیم» بود که همواره باید این فرهنگ ما می توانیم را در نظر داشته باشیم و بدانیم کارهایی که شاید کشورهای دیگر قادر به انجام آن نیستند از عهده ما برمی آید.

سرهنگ نظم‌آبادی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از جنگ به‌عنوان یک نعمت یاد می‌کردند و مقاومتی که مردم ما در سایه وحدت و همدلی و هدایت امام(ره) در ۸سال دفاع به دست آوردند سبب پیشرفت و توانمندی در حوزه های مختلف شد بطوریکه امروز ما در حوزه دفاعی، اجتماعی، صنعتی و سایر حوزه ها ما پیشرفت‌های محسوسی داشته‌ایم که بستر آن در ۸سال دفاع مقدس است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی برضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس دارای عظمت بزرگی است که انسان‌ها را متوجه تجلی حضور خدا می‌کند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس، ایام بزرگداشت رشادت‌ ایثارگران و رزمندگان است، چراکه دفاع مقدس همیشه سبب تغییرات مهمی در منطقه و کشور شده و روزبه‌روز نیز بیشتر به عمق و نکته‌های جدید این اتفاق مهم دست می‌یابیم.

سرهنگ نظم‌آبادی بابیان اینکه شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند، اضافه کرد: شهدا با تقدیم جانشان درراه اسلام و انقلاب راه و روش زندگی را به ما نشان دادند و همواره باید درراه ولایت و انقلاب قدم برداریم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی عمومی در استان مرکزی گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس همایش سراسری پیاده‌روی عمومی در شهرهای مختلف استان مرکزی در روز جمعه دوم شهریورماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش سراسری، ساعت ۷صبح روز جمعه در اراک و در پارک امیرکبیر، در آشتیان در مسیر گلزار شهدای گمنام به سمت پارک کوهستان، در خمین در مسیر مسجد صاحب الزمان به سمت میدان کوی بوجه، در محلات در مسیر چهارراه استقلال به سمت حسینیه آقاسیدالشهدا، در خنداب در شهر جاورسیان، برگزار می‌شود.

سرهنگ نظم‌آبادی تصریح کرد: در ساوه ساعت ۶صبح در محل دریاچه تفریحی امام خمینی(ره)،در دلیجان درمسیر پلیس راه به سمت مجموعه ورزشی آزادی و ساعت ۷٫۳۰صبح، در تفرش در مسیر میدان آزادی به سمت شهدای گمنام از ساعت۷٫۳۰ این همایش برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم در ساعت۸صبح در شازند در مسیر مسجدجامع به سمت سراب عباس‌آباد و در فراهان در مسیر گلزار شهدا به سمت پارک امیرکبیر انجام می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.