حقیقی: پیگیری مطالبات حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی در سفر رئیس جمهور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مسائل حوزه فرهنگ و هنر استان مرکزی در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیات دولت به این استان و مطالبات این حوزه مطرح و پیگیری می شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، مهدی حقیقی صبح یکشنبه در نشست با مدیران رسانه های استان مرکزی درخصوص هماهنگی سفر رییس جمهور به این استان اظهار داشت: ۴۰کمیته تخصصی برای هماهنگی برنامه های سفر رییس جمهور به استان مرکزی در این استان تشکیل شده است.

وی افزود: ریاست ستاد سفر رییس جمهور را معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بر عهده دارد و ۴۰ کمیته تخصصی نیز به عنوان زیر مجموعه ستاد در حوزه های مختلف فعالیت دارند.

حقیقی بیان کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر کمیته فرهنگ و هنر سفر رئیس جمهور معرفی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور و هیات دولت یک روزه است، گفت: این فرصت مناسبی برای استان است تا بتوان از نعمت حضور رییس جمهور وهیات دولت در زمینه رشد و توسعه در همه حوزه ها بهرمند شد و در این راستا مصوبات خوبی به تصویب برسد که موجب رونق همه جانبه استان شود.

وی در پایان به زمزمه جدا شدن سه شهرستان از استان مرکزی اشاره کرد و گفت: رسانه ها تلاش کنند که این اتفاق نیفتد و یک وحدت ملی در استان با هدف توسعه همه جانبه شکل بگیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.