سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته جاری به استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی گفت: محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهارشنبه هفته جاری ( ۲۴ شهریور ماه) به استان مرکزی سفر می کند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین روز از این سفر دو روزه ،وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گشایش نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور از توابع شهرستان محلات شرکت می کند و پس از آن نیز با صنعتگران و فعالان حوزه تولید در خمین نشست و دیدار خواهد داشت.
وی توضیح داد: در دومین روز از این سفر نیز نعمت زاده ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، به عنوان نماینده فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در نشست اقتصاد مقاومتی استان مرکزی به ارزیابی و جمع بندی مسایل حوزه تولید و صنعت استان می پردازد.
به گزارش ایرنا،حسن بیگی گفت: بازدید از چندین واحد صنعتی بزرگ در شهرستان های اراک و ساوه نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی است.
در آستانه سفر قریب تاوقوع دولت با نامه ای از سوی معاون اول رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت ماموریت جمع بندی و رسیدگی به نیازها و مشکلات حوزه تولید و صنعت استان را عهده دار شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.