جابجایی پایانه‌های اتوبوس‌های درون شهری اراک

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: پایانه میدان ارگ مطلوب نیست و در همین راستا در حال ساخت پایانه‌ای واقع در خیابان ادب‌جو در محل احداث پارک ارگ‌ ملل هستیم.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مسعود آبائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به پایانه اتوبوس‌رانی مستقر در میدان ارگ اظهار داشت: طرح مذکور برای پایانه در خیابان ادب‌جو در مکان احداث پارک ارگ ملل در نظر گرفته شده که در آینده‌ای نزدیک پایانه‌ای در آن مکان احداث شود.

وی افزود: احداث این پایانه در خیابان ادب‌جو یک پروژه زمان‌بر محسوب می‌شود و به همین دلیل ناچار به انتخاب محوطه میدان ارک برای جایگزینی فعلی پایانه شده‌ایم زیرا که این منطقه قابل دسترس بوده و به اکثر معابر و خیابان‌ها راه دارد.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: در خصوص ایجاد آلودگی این پایانه برای قشر کودک و محصل در مدارس واقع در میدان ارگ لازم به ذکر است که این مدارس در حال حاضر نقل مکان کرده‌اند.

آبائی ادامه داد: اکنون تنها درمانگاه آموزش و پرورش در آن محوطه مستقر است که با انتقال این پایانه به محل مقرر واقع در خیابان ادب‌جو آلودگی موجود برای درمانگاه نیز برطرف می‌شود.

وی عنوان کرد: مکان فعلی این پایانه مطلوب نبوده و مدنظر ما نیست اما ناچار به استفاده از این منطقه هستیم و امیدواریم که با احداث هر چه سریع‌تر پایانه خیابان ادب‌جو موارد ذکر شده حل شوند.

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک خاطرنشان کرد: در راستای حل شدن مشکلات پایانه‌های اتوبوس‌رانی می‌توان به انتقال پایانه میرزای شیرازی به پل شهید امیری و حل کردن مشکلات پایانه سرداران اشاره داشت و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات منطقه میدان ارگ نیز برطرف شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.