برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در اراک

مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور امروز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار اعزامی آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم، گفت: این مسابقات از ۱۵ مرداد ماه آغاز و تا دوم شهریورماه سال جاری با حضور ۳ هزار و ۸۴۵ دانش آموز ورزشکار، مربی، سرپرست و داور از سراسر کشور در ۴ رشته توپی شامل: فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال برگزار می شود.

شهریار فولادوند افزود: استان مرکزی امسال همچنین میزبان جشنواره کشوری طناب زنی می باشد و مطابق با تقویم اجرایی فدراسیون ورزش های دانش آموزی این جشنواره به مدت ۵ از روز گذشته آغاز و تا نوزدهم مرداد ماه ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی در اراک برگزار می شود.

وی بیان کرد: استان مرکزی از سال ۱۳۶۹ تا کنون میزبان ۱۰ سری از مسابقات ورزشی و برنامه های ملی در حوزه تربیت بدنی در سطوح مختلف دانش آموزی و فرهنگیان بوده است و این مهم خرسندی ما را به دنبال دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: شعار این دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور “رضایت، امنیت، سلامت، از منزل به منزل” است که امیدواریم با تلاش همکاران آموزش و پرورش استان مرکزی این شعار به طور کامل عملی شود.

فولادوند با اشاره به اینکه توسعه فعالیت های دانش آموزی سرمایه گذاری بسیار مهمی در سطح جامعه ایران اسلامی است، ابراز داشت: نشاط و شادابی، نقش مهم و تاثیرگذاری در ورزش دانش آموزی دارد و تمام سعی ما بر برگزاری هرچه باشکوه مسابقات است.

وی با تأکید بر لزوم صیانت از سلامت ورزشکاران حاضر در این رقابت ها اضافه کرد: برقراری امنیت کامل رقابت ها، ارتقا رضایتمندی مهمانان و تأمین سلامت دانش آموزان ورزشکار اولویت های اصلی اداره کل آموزش و پرورش است.

رژه تیم های حضور یافته، اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران استان مرکزی و پخش زنده مراسم افتتاحیه از سیمای استان مرکزی از جمله برنامه های اجرایی این مراسم بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.