محور اراک- سلفچگان و ساوه-همدان؛ حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: محورهای مواصلاتی اراک-سلفچگان و ساوه-همدان حادثه‌خیزترین محورهای استان هستند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ ایرج کهریزی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی با اشاره به اینکه محور مواصلاتی اراک-سلفچگان و ساوه-همدان حادثه‌خیزترین محورهای استان هستند، اظهار داشت: از ابتدای امسال محورهای مواصلاتی اراک-سلفچگان با ۱۳ کشته و محور ساوه -همدان با ۱۲ کشته جزء حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی استان مرکزی هستند.

وی افزود: آمار تلفات انسانی در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ نفر افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه اراک خاطرنشان کرد: بعد از دو محور اعلام شده، محورهای ساوه-همدان و محور ساوه- بوئین زهرا هریک با ۹ کشته بیشترین تلفات را داشته‌اند و محور دلیجان- محلات و اراک- توره هرکدام با ۷ کشته حادثه‌خیزترین محورهای استان هستند.

سرهنگ کهریزی تصریح کرد: متاسفانه محور ساوه-همدان روشنایی مناسبی ندارد و همین موضوع سبب تلفات جاده‌ای بسیاری در این محور شده است.

وی ادامه داد: یکی از نقاط حادثه‌خیز در محور اراک-سلفچگان، سه‌راهی عابد بوده که شاهد تلفات بسیاری در این محور بوده‌ایم.

رئیس پلیس راه اراک بیان کرد: تنها ۸ درصد راه‌های استان دو بانده بوده و ۹۲ درصد راه‌های استان دوطرفه‌ هستند و این موضوع در افزایش تلفات انسانی نقش موثری دارد.

سرهنگ کهریزی عنوان کرد: در محور ساوه-بوئین زهرا بیشترین تلفات انسانی مربوط به کیلومتر ۱۱ تا ۱۵ این جاده است و برای کاهش تلفات انسانی این جاده به‌ویژه ۴ کیلومتر اشاره شده نیازمند اقداماتی نظیر نصب دوربین و خط کشی و ایجاد روشنایی معابر است.

وی افزود: امیدواریم در محور ساوه- همدان، سه‌راهی اخترآباد که تلفات انسانی زیادی را شاهد هستیم با اصلاح شبکه و تکمیل آن شاهد کاهش تلفات باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.