۶۰ هزار واحد مسکونی شهری نیاز استان مرکزی

۶۰ هزار واحد مسکونی شهری نیاز استان مرکزی یکی از عنوان های خبری شماره هشت هفته نامه توسعه مرکزی است که به تحلیل نیازهای زیرساختی این استان در بخش مسکن پرداخته است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی گفت: در حال حاضر شهر اراک با ۱۵۶ هزار خانوار، ۱۵۳ واحد مسکونی دارد که در صورت تأمین سه هزار واحد باقی مانده به جایگاه مطلوب می رسد.
حمیدرضا نوازنی با اشاره به این امر که پیش بینی شده تا سال ۱۴۰۵ جمعیت شهری اراک به ۱۲۶ هزار نفر برسد، افزود: یک پنجم بافت شهر اراک فرسوده و حاشیه نشین است که با وجود نرخ ثابت رشد جمعیت می طلبد با برنامه ریزی سازنده این امر هدایت شود.
وی بیان کرد: همه مستاجران از طبقات ضعیف نیستند بلکه متعلق به طبقات متوسط جامعه هستند که تشخیص داده اند نیازی به خرید مسکن ندارند و در این شرایط باید به دنبال انبوه سازی به تعداد زیاد بود و این سیاست ها باید با اولویت بهسازی بافت های فرسوده و حمایت بانک مسکن باشد.
سونامی تعطیلی صنایع در استان مرکزی، طلاق و اعتیاد اصلی ترین آسیب های اجتماعی حوزه زنان در استان مرکزی و توزیع سالانه ۳۱۳ میلیون مترمکعب آب برای ۴۴۰ هزار مشترک از دیگر عنوان های خبری هفته نامه توسعه مرکزی است.
هفته نامه سیاسی، اجتماعی توسعه مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی نایب علی هداوند منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.