آیت‌الله اراکی: حقوق های نجومی، تبعاتی منفی در جامعه به دنبال دارد

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز باید از شکاف طبقاتی و حقوق های نجومی در جامعه اسلامی جلوگیری کنیم، گفت: حقوق های نجومی تبعاتی منفی دارد و قطعا با عدالت سازگار نیست.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مهم ترین ارزشی که ما باید در جامعه اسلامی از آن پاسداری کنیم ارزش عدالت است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: عدالت هم اقتضا می کند که ما از هر کاری که منجر به ایجاد دو طبقه پولداری که بیش از اندازه ثروت ذخیره می کند و با یک طبقه دیگر که طبقه کم برخوردار و طبقه تهی دستی است که از مقدمات اندک زندگی هم بی بهره اند، جلوگیری کنیم.

جلوگیری از شکاف طبقاتی و حقوق های نجومی

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز باید از شکاف طبقاتی و حقوق های نجومی در جامعه اسلامی جلوگیری کنیم، گفت: حقوق های نجومی تبعات زیادی دارد و قطعا با عدالت سازگار نیست.

مدیران از حقوق های نجومی صرف نظر و آن را محکوم کنند

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه حقوق های نجومی قطعا سبب ایجاد شکاف طبقاتی گسترده در جامعه می شود، گفت: از گسترش حقوق های نجومی باید جلوگیری شود و امیدواریم خود مدیران این کار را محکوم کنند.

آیت‌الله اراکی در ادامه افزود: همان افرادی که این حقوق ها را دریافت می کنند خودشان داوطلبانه از این حقوق صرف نظر کنند و این یک جهاد است.

بزرگترین ارزش در جامعه اسلامی ارزش عدالت است

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز باید از شکاف طبقاتی در جامعه اسلامی جلوگیری کنیم، گفت: شکاف طبقاتی تبعات زیادی دارد و قطعا با عدالت سازگار نیست.

آیت‌الله اراکی در ادامه با تاکید بر اینکه بزرگترین ارزش در جامعه اسلامی ارزش عدالت است، خاطرنشان کرد: اگر شهیدی برای انقلاب داده شده چه پیش از انقلاب و چه در دوران جنگ و اگر امروز اگر تلاشی کرده اند تلاشگران ایران اسلامی و همچنین اگر شکنجه ها و آن زندان هایی که رزمندگان مجاهد ما قبل از انقلاب و رزمندگان اسیر ما در زندان های صدام متحول شدند و خونی که از شهدای ما ریخته شد همه در راه عدالت بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.