توزیع سبد کالا توسط کمیته امداد امام (ره) و اداره کل اوقاف استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از توزیع بیش از دو هزار سبد کالا توسط کمیته امداد امام (ره) و اداره کل اوقاف این استان در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مقرر شد به افرد نیازمند استان مرکزی در ماه مبارک رمضان کمک و رسیدگی شود.

وی ابراز کرد: با امضای این تفاهمنامه در این ماه ۲هزار و پانصد سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان در حال توزیع است.

مدیر کل اوقاف و امر خیریه استان مرکزی ارزش هر سبد کالا را بالغ بر ۸۰۰ هزار ریال اعلام و عنوان کرد: باتوجه به اینکه بخشی از وجه موقوفات از محل سادات و ایتام می‌باشد مقرر شد در شناسایی افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سادات و ایتام نیز مدنظر باشند.

حجت الاسلام عباسیان دستگیری از نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان را یکی از تاکیدات دین مبین اسلام دانست و گفت: دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به مستمندان یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است که توسط ائمه اطهار (ع) نیز انجام می شده است.

وی یادآور شد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تزکیه نفس و برقرای ارتباط بیشتر با خداوند است.

مدیر کل اوقاف و امر خیریه استان مرکزی اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان یکی از راهکارهای جلب رضایت پرودگار و ارضای قلبی انسان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.