تاج آبادی: هنر انقلابی نمایش خلاقیت، زیبایی و ارزش‌ها است

دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هنر انقلابی نمایش خلاقیت، زیبایی و ارزش‌ها است، گفت: فرهنگ عمومی را باید به وسیله هنر به سمت فرهنگ انقلابی حرکت دهیم همچنین هنر یک ابزار بسیار رسانا است و باید به خوبی از این مهم بهره مند شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی و کارشناس فرهنگی و امور دینی پنجشنبه شب در مراسم اختامیه جشنواره عکس که به همت بسیج هنرمندان شهرستان اراک در مجتمع فرهنگی آیه این شهر برگزار شد، بیان کرد: تمام هنر یک هنرمند به تماشا کشاندن زیبایی ها است.

زیبایی واقعی در جمال الهی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی انقلاب و جبهه ضد انقلاب در حال فعالیت هستند، گفت: جبهه کفر سعی دارد با ابزار هنر و هنرمندان استفاده کند و به اهداف شوم خود دست یابند و در این راستا جبهه فرهنگی انقلاب باید نقشه های شوم جبهه ضد انقلاب را نقش بر آب کنند.

این کارشناس فرهنگی و امور دینی استان مرکزی با اشاره به اینکه زیبایی واقعی در جمال الهی است، خاطرنشان کرد: شناخت زیبایی ها بسیار مهم است و امروز جوانان باید همه زیبایی های خدا را از خدا درخواست کنند.

هنر انقلابی یعنی هنری که از فطرت انسان سرچشمه بگیرد

دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هنر انقلابی نمایش خلاقیت، زیبایی و ارزش‌ها است، گفت: فرهنگ عمومی را باید به وسیله هنر به سمت فرهنگ انقلابی حرکت دهیم، اظهار داشت: هنر یک ابزار بسیار رسانا است و باید به خوبی از این مهم بهره مند شد.

این کارشناس فرهنگی و امور دینی استان مرکزی با بیان اینکه هنر واقعی یعنی یک زیبایی حقیقی که فطرت تمام انسان ها به دنبال آن است، ابراز کرد: هنر انقلابی یعنی هنری که از فطرت انسان سرچشمه بگیرد از درون اعماق آدمی جوشیده شود و همچنین زیبایی واقعی را نمایان کند.

هنرمندان عکاس با وضو دوربین عکاسی را به دست بگیرند

حجت الاسلام تاج آبادی در ادامه در رابطه با هنر عکاسی، گفت: عکاسی که تمامی سرمایه زندگی اش یک دوربین است؛ در اربعین پای پیاده حرکت می کند، یک دستش کفش هایش هست و یک دست دیگر دوربین عکاسی و دنبال سوژه می گردد که اینگونه است که آن عکس بر روی مردم تاثیر فراوان می گذارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: برای آن عکاس افراد فرقی نمی کند که سوژه آن از چه نژاد و چه کشوری است، تنها هدفی که برایش ارزشمند است، که این انسان ها به سمت امام شهید در حال حرکت هستند و نتیجه آن می شود آن عکس های زیبای اربعین، که چشم همگان را به خود خیره می کند.

حجت الاسلام تاج آبادی در ادامه با بیان اینکه باید درون خودمان را پاک کنیم تا بتوانیم زیبایی واقعی را لمس کنیم، خاطر نشان کرد: هنرمندان عکاس باید با وضو دوربین عکاسی را به دست بگیرند و باید با نیت پسندیده در مسیر این حرفه حرکت کنند.

شایان ذکر است در پایان مراسم از عکاسان برگزیده تجلیل و همچنین از آرش صحرانورد به عنوان مسؤول برگزاری جشنواره عکس تقدیر به عمل آمد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.