مقدسی: در انتظار بسته پیشنهادی واگن پارس هستیم

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتظار بسته پیشنهادی شرکت واگن‌پارس برای رفع مشکلات هستیم.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سید مهدی مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – در خصوص بازدید از شرکت واگن پارس اراک و اقدامات انجام گرفته در زمینه رفع چالش‌های این واحد صنعتی اظهار کرد: در حاشیه ملاقات با وزرا و مسئولان امر وضعیت کنونی این شرکت را متذکر شدیم و تاکید بر این بود که اگر توان ساخت واگن باری و مسافری در کشور وجود دارد باید در داخل ساخته شده و با شرکت‌ها و واحدهای صنعتی موجود قرار داد امضا شود.

وی تصریح کرد: اگر توان ساخت واگن در داخل وجود ندارد لازم است که با انتقال دانش فنی و تکنولوژی از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات انجام شده با وزارت دفاع گفت: در این مذاکرات در خصوص تزریق منابع جدید مباحثی تا راهکاری برای تزریق منابع جدید مالی به واگن‌پارس اراک پیدا شود و اگر این شرایط مهیا نیست شرایطی برای متقاضیان و بهره‌برداران واگن در نظر گرفته شود.

وی درخصوص بازدید از این واحد صنعتی اضافه کرد: در بازدید از واگن‌پارس اراک نیز مقرر شد که برای خروج از وضعیت کنونی مدیرعامل شرکت بسته پیشنهادی شامل راهکارهای شفاف و مناسب را به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه کند و سپس این بسته از طریق نمایندگان مجلس به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ارجاع شود.

مقدسی تاکید کرد: راهکارهای ارائه شده باید شفاف باشد تا برای خروج از بحران بتواند شکل عملیاتی به خود بگیرد و قطعا نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان حامی و مدافع این پیشنهادات خواهند بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.