افزایش نرخ کرایه اتوبوس در اراک

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک از افزایش نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری از ۲۰ تا ۴۰ درصد در کلان‌شهر اراک خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، اسماعیل تاج‌آباد در صحن علی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: بر اساس تصویب اعضای شورا از این پس نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری اراک از ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورا شهروندانی که از فرا کارت استفاده کنند ملزم به پرداخت ۲۰ افزایش و شهروندانی که از کارت استفاده نمی‌کنند، ملزم به پرداخت ۴۰ درصد افزایش کرایه هستند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک بیان داشت: با توجه به این افزایش از شهروندان درخواست داریم از پرداخت پول نقد بابت کرایه خودداری کرده و با تهیه فرا کارت مسئولان اتوبوسرانی را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری دهند.

تاج‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکل کمبود پول و نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیان داشت: استفاده از تسهیلات و اوراق مشارکت یکی از اقدامات موثر در کاهش مشکلات نقدینگی در اجرای طرح‌های شهری است که باید ساز و کارهای آن بررسی و اجرایی شود.

وی بر لزوم ارائه برنامه زمان‌بندی طرح‌های عمرانی شهرداری به شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها باید به صورت ماهانه به شورا اعلام شود تا شورای شهر در جریان نحوه پیشرفت طرح‌ها قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک همچنین بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر پارک بانوان تاکید کرد.

پرداخت ۲۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از محل اعتبارات ماده ۱۷ برای آزادی هشت نفر از زندانیان جرایم غیر عمد، سرمایه گذاری در بوستان شقایق، تفریغ بودجه سال ۹۴ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از نظر درآمد و هزینه به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۳۹ هزار ریال، تفریغ بودجه سال ۹۴ سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری از نظر درآمد و هزینه به مبلغ ۸ میلیارد و ۹۸ میلیون و ۳۷۷ هزار ریال و اختصاص ۶ میلیارد ریال هزینه برای مشارکت در ساخت زائر سرای امام رضا (ع) در مشهد مقدس از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.