برگزاری دوره آموزشی «طب سنتی» در اراک

دومین دوره آموزشی چهارماهه «طب سنتی» به همت مؤسسه قرآن‌وعترت جامعه‌الثقلین اراک ویژه خواهران قرآن‌آموز برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دومین دوره آموزشی «طب سنتی» ویژه خواهران به همت مؤسسه قرآن‌و‌عترت جامعه‌الثقلین اراک از روز چهارشنبه دوازدهم خردادماه شروع به کار می‌کند.
علی آستارکی مدیر مؤسسه قرآن و عترت جامعه‌الثقلین اراک با اعلام این خبر افزود: این دوره هفته‌ای یک‌بار چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ به مدت چهارماه برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: مدرس این دوره خانم جمالیان یکی از شاگردان مطرح استاد روازاده مدرس و پیشگام طب سنتی در ایران است که مباحث را خدمت شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد حاضرین در این دوره با مباحثی چون آشنایی با انواع طبع، علوم طب اسلامی، شرایط تغذیه‌ای در ماه مبارک رمضان و … آشنا می‌شوند.
آستارکی خاطر نشان کرد: طی تجربه‌ موفقی که سالیان گذشته در برگزاری اولین دوره با همین محور داشتیم در دومین دوره آن که چهارشنبه دوازدهم خردادماه سال جاری اولین جلسه‌اش برگزار می‌شود سعی شده است سرفصل مباحث به صورت کامل‌تر و در حد کارگاه تخصصی برگزار گردد تا علاوه بر این که خود شرکت‌کنندگان از مباحث استفاده می‌برند بتوانند آن را به دیگران نیز انتقال دهند.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت جامعه‌الثقلین اراک در پایان تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام این دوره تا روز چهارشنبه می‌باشد که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۲۱۶۲۳۲-۳۲۲۱۶۲۳۳ تماس حاصل و یا به نشانی خیابان شهید رجایی، انتهای کوچه شکرایی، سمت چپ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌الثقلین اراک مراجعه فرمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.