وعده بر طرف شدن مشکلات ترافیکی شهرستان اراک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از برطرف شدن مشکلات ترافیکی در اراک خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عزیز فیلی ظهر دیروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد، بااشاره به مشکلات ترافیکی شهر اراک اظهار داشت: قصد ساماندهی مشکلات ترافیکی شهر اراک را داریم و بیشترین تمرکز را روی حل مشکلات محل‌های حادثه‌خیزی مانند دوربرگردان ابتدای ورودی سنجان دارند.

وی افرود: قرار بر این است که اقدامات بلندمدت و کوتاه مدتی را برای حل این مشکلات داشته باشیم، که در این راستا اقدامات ساماندهی کوتاه مدت در آخر هرهفته اجرا می‌شود و دوربرگردان ورودی سنجان در این طرح به طور موقت مسدود خواهد شد تا ترافیک ایجاد شده در آن مکان رفع شود.

فیلی تصریح کرد: همزمان قرار بر این است که امسال بتوانیم تقاطع غیرهم سطح ورودی سنجان را در پایان سال به مرحله اجرا برسانیم و به این محور یک لاین اضافه شود تا مسیر شازند به سمت اراک ۳بانده شود و با این اقدامات امیدواریم در آن منطقه مشکل ترافیک و خسارات جانی و مالی حل شود.

معاون هماهمنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: در سطح شهر چند گره‌ ترافیکی مهم داریم و می‌خواهیم با احداث پروژه امیرکبیر یا بلوار ۵۵متری که مطالعاتش انجام شده ودر اجلاس‌های کارگروه درحال برسی است این مشکل را در خیابان‌های اصلی شهر که مسیرهای کشیده شده ازشمال به جنوب و شرق به غرب هستند را حل کنیم.

وی ادامه داد: الویت اصلی ما برای حل مشکل ترافیک، اجرای پروژه امیرکبیر و معابری که به صورت زیرگذر از تقاطع شهید بهشتی و شهید رجائی می‌گذرد است که امیدواریم با اجراء این طرح کمترین تداخل ترافیکی را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به بحث تردد آسان اورژانس بیمارستان تازه تاسیس سینا گفت: در نظر داریم با برسی انجام شده، راهکار‌های بهتری برای این مسیر ارائه دهیم تا دسترسی اورژانس به بیمارستان آسان تر شود.

فیلی عنوان کرد: ایجاد مسیر جدید برای دسترسی آسان به شهرک خودرو، از کمربندی شمالی سبب ایجاد ترافیک در مسیر روستای چقا می‌شود که در این زمینه با اداره راه‌آهن در حال برسی هستیم که بتوانیم یک مسیر زیر گذر از مجاور ریل احداث کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.