فعالیت یک جریان بیرون از دانشگاه‌ها برای تربیت دانشجویان علیه نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با رصد فعالیت دانشگاه‌ها به این نتیجه رسیدیم که یک جریان بیرون از دانشگاه‌ها برای تربیت دانشجویان علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی عصر دیروز در دیدار نماینده ولی فقیه با روسای دانشگاه‌های استان مرکزی با بیان اینکه تربیت نیروهای انقلابی باید از دانشگاه‌ها شروع شود اظهار داشت: با تربیت نیروهای انقلابی در دانشگاه‌ها می‌توانیم مدیران جهادی و انقلابی در آینده داشته باشیم.

وی افزود: آموزش نیروهای انقلابی و و فادار به نظام جمهوری اسلامی سبب تربیت مدیران و نیروهای انقلابی می‌شود و تربیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این موضوع را تضمین می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌اله استان مرکزی با اشاره به اهمیت رصد اقدامات انجام شده در دانشگاه‌ها گفت: با رصد فعالیت دانشگاه‌ها به این نتیجه رسیدیم که یک جریان بیرون از دانشگاه‌ها برای تربیت دانشجویان علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند که این امر نشان دهنده آن است که دنیای استکبار جوانان و نسل جوان را هدف قرار داده و ما باید هوشیارانه عمل کنیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

سردار کریمی تصریح کرد: برای رسیدن به پایداری، مولفه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها همکاری دانشگاه‌ها و نیروهای امنیتی است، اگر سپاه در امور مختلف ایستادگی می‌کند و در این زمینه موفق است این امر یک پشتوانه معنوی دارد و آن مردم هستند و باید در دانشگاه‌ها نیز پشتوانه معنوی وجود داشته باشد تا بتوانیم به اهداف اصلی نظام در دانشگاه‌ها دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در دانشگاه‌ها مناظره‌های مختلف برگزار شود، تشکیل اتاق فکر برای مقابله با جریان‌های سیاسی منحرف در دانشگاه‌ها ضروری است و باتوجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»، باید در راستای تحقق منویات مقام رهبری بکوشیم و چالش‌های موجود را با درایت هدایت کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: تدوین سند توسعه فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف و مقاصد فرهنگی تاثیر گذار باشد و افزایش سرانه فرهنگی در دانشگاه‌ها و تدوین ۶۰۰ برنامه با همکاری بیش از ۶۰ دستگاه دخیل در این کمیته امری ضروری و لازم است.

سردار کریمی با بیان اینکه دانشگاه و جامعه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند گفت: ما باید بتوانیم در راستای برقراری ارتباط بیشتر دانشگاه‌ها و جامعه قدم برداریم تا دانشگاه هرچه بیشتر وارد جامعه شود چراکه نتیجه مثبت این امر نیز به خود جامعه باز می‌گردد.

وی عنوان کرد: آموزش عالی در دانشگاه‌ها امری ضروری و با ارزش است، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است و نباید در این زمینه کوتاه بیایم چراکه دشمن از غفلت‌ها استفاده کرده و به ما ضربه زده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.