اشتغال‌زایی شهری مورد توجه شهرداران استان مرکزی قرار گیرد

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: اشتغال‌زایی شهری مورد توجه شهرداران استان مرکزی قرار گیرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عزیز فیلی ظهر دیروز در مراسم همایش شهرداران استان مرکزی که به میزبانی شهرداری اراک برگزار شد بااشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: شهرداری اراک، با وضعیت کنونی توانسته تا میزان زیادی رضایت مردم این شهر را در راستای خدمات‌رسانی به مردم جلب کند و به خواسته‌های آنها رسیدگی کند.

وی افزود: شهرداران باید در جهت اشتغالزایی در شهر گامی استوار بردارند و از درنظر گرفتن قوانینی که سبب عدم تحقق این بحث می‌شوند چشم پوشی کنند و بکوشند تا تولیدات را افزایش بدهند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: باتوجه به بی‌خبر رخ دادن حادثه در هر زمانی، ماباید با تشکیل ستاد مدیریت بحران و برگزاری جلسات متعدد بکوشیم تا آمادگی کامل برای مواجهه با این حوادث و همکاری تمام مسئولان و ستادهای مربوطه را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و خشک شدن درختان احتمال بروز آتش‌سوزی در مراتع استان بسیار زیاد است و همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها در هنگام بروز مشکلات موظف به همکاری با دستگاه‌های مربوطه هستند.

فیلی افزود: با توجه به قانون بودجه در سال ۱۳۹۵ باید مباحث مربوط به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و شهرداران موظف به مطالعه و برسی آن هستند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی بااشاره به مشکلات شهرداری های استان مرکزی گفت: شهرداری با کمبود امکانات و مشکلات موجود در ارائه خدمات به شهروندان به خوبی کار کرده است و با توجه به اینکه بودجه عمرانی شهرداری‌ها معادل ۲برابر بودجه عمرانی کشور است، تاکنون ۶۰۰هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در کل کشور توسط شهرداری‌ها انجام شده است.

فیلی تصریح کرد: باید در زمینه افزایش همکاری و اعتماد شهروندان با شهرداری تلاش شود، زیرا شهرداری اراک در زمینه ارائه خدمات به شهروندان تاکنون هیچ کوتاهی انجام نداده و در زمینه رفع مشکلات در تمامی بخش‌ها به ویژه ارائه خدمات به شهروندان در مناطق حاشیه شهر اقدامات ماندگاری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری با وجود مشکلات فعلی و کمبود امکانات، بازهم در زمینه فراهم کردن خدمات شهری تلاش چشم گیری داشته است و همچنان می‌کوشد که درخدمات رسانی شهری کوتاهی رخ ندهد.

وی با اشاره به استحکام روابط همکاری بنیادها افزود: باید در بحث افزایش همکاری بکوشیم تا اعتماد مردم شهرمان را جلب کرده و به بهترین نحو ممکن درجهت رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مردم اقدام کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.