استقبال ۷۰ درصدی جوانان اراکی برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام ۸ هزار زائر و استقبال ۷۰درصدی جوانان اراکی برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک، امروز، ۱۰ خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح ویژه برنامه‌های ارتحال حضرت امام(ره) گفت: حفظ آرمان‌ها و اهداف بلند ایشان همواره مورد نظر است ما از تمامی ظرفیت خود استفاده می‌کنیم تا تفکر آن حضرت را در کشور و جهان بسط دهیم.
رضایی از اعزام ۸هزار زائر به مرقد مطهر امام همزمان با سالگرد عروج ملکوتی ایشان به مرقد مطهر امام خبر داد و گفت: ثبت‌نام در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و ادارات از شنبه، ۸ خردادماه آغاز شده و تا ۱۲ همین‌ماه ادامه دارد، همچنین جهت آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با تفکرات معظم‌له بسته‌های فرهنگی در اختیار کاروان‌ها قرار داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶هزار زائر ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در این اعزام ۱۱ کاروان در قالب ۱۸۰ دستگاه اتوبوس، ۶ دستگاه مینی‌بوس، ۲۵ دستگاه خودروی سبک، ۱۰ دستگاه سواری، ۱۰ دستگاه مزدا وانت و سه دستگاه ماشین یخچال‌دار ما را همراهی خواهند کرد.
رضایی با بیان اینکه شب ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مراسمی در تمامی مساجد سطح شهر اراک در قالب نشست بصیرتی انجام خواهد شد، اضافه کرد: سخنران در این مراسم در رابطه با سیره و شخصیت حضرت امام سخنانی ایراد خواهند کرد و پس از این مراسم اتوبوس‌ها جهت زیارت و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی به تهران اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: در این اعزام یک دستگاه آمبولانس به همراه اکیپ پزشکی و روحانی به همراه هر کاروان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
رضایی از حضور ۷۰ درصدی نوجوانان و جوانان در ثبت‌نام شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خبر داد و گفت: به تمامی پایگاه‌های بسیج ابلاغ شده که سعی شود از ثبت‌نام افرادی که برای چندمین بار به مرقد مطهر امام می‌روند خودداری شود و در مقابل ثبت‌نام جوانان و نوجوانان علاقه‌مند اولویت داده شود.
این مقام مسئول در پایان برلزوم صیانت از اهداف و اندیشه‌های حضرت امام تأکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها ملزم هستند تا از توان خویش جهت گسترش آراء آن حضرت بسیج شوند، چراکه شرکت در مراسم سالگرد یک حرکت عظیم سیاسی و عبادی تلقی شده و ضامن اقتدار نظام است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.