جمع‌آوری قلیان‌ها از سطح پارک‌های شهر اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: پلیس با ایجاد کیوسک‌های ثابت در پارک‌ها ی شهر اراک و برخورد با متخلفان پارک‌ها را به منظوره استفاده عموم ایمن می‌کند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به استقرار یک عدد کیوسک ثابت و فعالیت ۲۴ ساعته نیروهای انتظامی در پارک شهید باهنر اراک اظهار داشت: در پارک‌های بزرگ شهرمانند پارک آزادی، پارک امیرکبیر، پارک شهدا گمنام، پارک ملت نیز گشت‌های پیاده و خودروه‌های سواری امنیت این محل‌ها را تامین می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدامات در شب‌های جمعه و شب‌های شنبه تشدید می‌شود و در روز نیز در صورت تماس مردم با شماره ۱۱۰ نیروهای نظامی و انتظامی در آنجا حضور ی یابند افزود: جمع‌آوری قلیان‌ها در این پارک‌ها نیز انجام می‌شود و در این پارک‌ها تمامی دکه هایی که اقدام به فروش قلیان می‌کردند پلمپ شدند و به تمامی افرادی که به طور شخصی از قلیان در محیط پارک می‌کردند تذکرات لازم داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: ۱۲۳ پارک در سطح شهر اراک وجود دارد که استقرار نیروهای نظامی به طور کامل در همه آنها امکان‌پذیر نیست و بودن نیروی ثابت فقط در پارک های بزرگ شهر امکان‌پذیر است.

سرهنگ ویسمه با اشاره به پارک شهید باهنر گفت: اقدامات زیادی برای تامین امنیت این پارک با همکاری شهرداری انجام شده که تامین نور این پارک، خیابان کشی و آسفالت خیابان‌های پارک و اصلاح درختان و استقرار یک ایستگاه دائمی پلیس از جمله این اقداماتی است که برای امنیت این پارک انجام شده است.

وی ادامه داد: در شب جمعه گذشته با پاک سازی مقطعی دبه تعدادزیادی از افراد مخل آرامش مردم شده بودند تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطرنشان کرد: کمک و همراهی مردم به منظور داشتن محیط سالم و مناسب برای انجام تفریح و همکاری و فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و صداوسیما می‌تواند در تامین امنیت در پارک‌ها موثر باشدتا مردم بتوانند با خانواده خوددر محیط امن و راحت اوقات خود را سپری کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.